Wednesday, October 21, 2009

Sunway Lagoon-17th oct 2009

其实当天回来就想写了的.....可是连续没电脑用而且照片不在我这儿...所以延迟来写下那一天的事迹....不要紧现在我来回到当天所以就当作当天写得可以吗.....okay..^^"


i taken it before i back^^


在去的前一天....我就上网查看天气报告了....很好^^*因为天气晴朗~不可能下雨..
哈哈^o^..
所以可以向往我想要去的地方

*Sunway Lagoon*

早上七点我的大少爷就来我家了~还买了馒头..哈哈^o^...因为我要吃:p......

然后叫邦来我家**因为他的家太远了啦!!所以为了省时间叫他来我家**哈

过后我们三个就先去我的同事-daniel家,载我的同事...再去珊的家载珊...

过后就向往我们的目
的*Sunway Lagoon前进噜~还等什么呢???哈哈
到了后我们就把车放在停车场,然后走路去附近的茶
餐食-享用早餐-因为是deepavali的关系...所以我们就早去怕买票时会有很多人....可是还好买的不是我..hehe...
太阳公公好像生气呢-.-"~因为太阳很晒啊~我们都拼命搽防晒油....
尤其是珊和邦超怕
太阳的-.-**欠打到~呼~然后daniel就排队买票
RM48 per one + deposit RM10 =RM58
如果没有
mykad会贵20%所以不要因为玩水所以把钱包全部放在车知道吗??
-yessss madam^^"

进去
后我们就把东西放进locker..然后继续搽防晒油-.-"
>seems like the sun will kill us,hahaha<

过后就去玩我们的water park..我的目的只是玩水而已^^"
因为我在水里会觉得很轻松自在..~

然后我们就玩那些水
戏-蛮刺激-的而且很好玩...可惜没有防水的相机:(..
要不然啊...我一定带进去拍我们玩的状况...哈
哈..所以我决定在玩完过后...
就是去冲凉之前..

再去locker拿电话..回去water park拍照...呵^^"一举两得^^Y...因为想留恋嘛...

所以我不要在这里叽咋这样多...-.-"..看看照片吧my favor drinks-yogurt drink's rm5 per 1 expensive la-.-" and ice cream rm4 per 1 mine is strawberry favor dear is chocalate.. total=rm10+rm8=rm18..oh my gosh
Julian bought it also
yummy~strawberry ice-cream
me & Dear both of us eating ice-cream seems like i force him take picture but actually he willing^^"Dear with Julian..both of them also is handsome guy^^"
Dear with my colleague-mr.Daniel...

Daniel with his GF
Two pair Lover here^^

Julian with Me

my camera man's..mr.Kenneth Dear preparing help us took some picture...so he carrying our begs

taken by Mr.Kenneth^^

Taken by Mr.kenneth also
Lover^^


seems like i am inside the water..taken by Mr.Kenneth also^^Good take

Seeeee... both of them start using the sun block when we buying ticket until now we finish playing.. oh my gosh....

Taken by Mr.Kennet-nice Look

Look like model??haha


look like ah 4....taking my shoe and beg


Sunny boy-Kenneth
Sunny boy-Julian

they are not LOVER..just is Best Friend

Kenneth show his POSE-"yeng" or not??
took with a little girl..she beat me before take this picture..


MODEL here

Friendship Forever
Julian & Shan & me


Last Picture...



HAPPY ENDING

No comments:

Post a Comment